Nationnela gick..

... ganska bra. var svårare än jag trodde. Efter nationella åkte jag till dollar och jobbade. efter det så gick jag till bussen och åkte hem.
I går så var jag på praoen. sen så gick jag till volvo, för mamam tankade bilen där sen så åkte mamma, jag och syrran till Tant Fia. För anna skulle dit och anmäal till utställning. sen åkte vi hem. Ganska trökigt att det var sista dagen på praoen i går.=( Så på Måndag äre skola igen.=(
På Tisdag skulle vi bada. men jag ska inte vara med. för jag har nog inga kläder.=P Nu ska jag till Ronja och vara med henne ett tag. sen blire Melodifestivalen ikväll. för det är ifrån Sandviken. så man lär ju kolla hur det ser ut i Görassonska arenan.=P MEn men. ska gå nu. Bye bye.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0