Inget inlägg i går...

... eftersom jag var så trött. Jag hade skrivit klart hela inlägget. så skulle jag lägga till bilder. och då försvanmn hela inlägget. då gädde jag upp kan man säga.=P

Igår så hade vi ju frilufsdag ju. så jag åkte till Linda och var med henne, Sandra och Ronja. Vi spelade kotten i början. sen så skulle Ronja rida så hon gick till Stallet. så då gick jag Linda och Sandra ut och grillade. MEn det snöade så mkt så vi gick in igen och fortsatte grilla. Sen när dom hämtade Sandra så gick jag och Linda ut. Vi gick upp till Stalet. och Precis då så skuklle Carin ta in hästarna. så jag fick Ta in Pettris<3 och Geschan<3.=) Rain<3 fick Carin ta in. 

I dag vart det ingen skola eftersom jag hade ont i magen igår och imorse. så jag gjorde en liten hage där minma masvin kan springa lösa.=) Bilder kommer någon annan dag.=) i dag kommer några bilder på flickorna när jag badade dom.=) Jag har inte gjort något mera idag.

Imorgon blire skola. sen så vet jag inte.=P

Lina nybadad 
Lina nybadad.=)

Nybadad
Qruella Nybadad.=)

Båda flickorna
Båda flickorna.=)


Dagen efter gjorde jag rent åt mina marsvin. och då var grabbarna trötta.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0