I dag...

.. har jag vrait i skolan och sen var jag till tandläkaren. i skolan hade vi ganska roligt. för jag, Linda, Ronja och SAndra spelade kotten. och då var jag och Linda i ett lag och Sandra och Ronja i ett lag. Då hade jag och Linda ett skit bra tecken. för Sandra och Ronja kom int på vårat tecken.  Hos tandläkaren gick dt bra. jag fick gå dit själv eftersom mamma jobbade. Hon skulle bara kolla på tändrna och så. så jag fick något lila på mina tänder. och när jag sköljde de första gången så var det alldeles lila. sen kollade jag i spegeln i lampan. och då var min tunga alldeless lila.XD Så när jag kom ut i från t-läkarn så vågade jag inte öppna munnen typ.=P Bara för att min tunga var lila.=P
Jag skrev inget inlägg i går. men då var jag hemma ifrån skolan för att jag hade ont i magen när jag vaknade. men jag gik till kören. bara för jag är tvungen att komma varjge gång nu. för att vi håller på med en teater som vi ska visa på palmsöndagen den 28 februari/mars, någon gång. Fasst egentligen behöve inte jag vara me för jag säger ingenting.XD De e lite roligt. =P


fy vad jag vill träffa 3 personer. ='( Jennifer, Josefine och Nathalie. =( Saknar dom otroligt mkt. ='(<3333


Och sen saknar jag Tiffany oxå!='( Mitt lilla hjärta som vart sjukt helt plötsligt oh lågoch kämmpade efter andan. ='( Det var min värsta dag. =( Det var en Osdag kommer jag ihåg.=( <33333  Saknar dej otroligt  mkt gumman. =( Hoppas du har det bra där uppe. =)<3333333


Aja ska sova nu för imorgon så ska vi ha frilufsdag, och då ska jag, Linda, Ronja och Sandra vara Hemma hos Linda tror jag och rida.=)

Sov gott. Kramiz Manda Mandolin.=)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0