Första gången på kören!

Hej hej. i dag har jag inte varit så pigg eftersom jag har vaknat 3 gånger innan jag skulle vakna. men när jag skulle vakna så vela jag sova... =/ Så jag kämpade mej upp och till skolan. efter en dag i skolan, åkte jag hem sen klockan kvart över sex så gjorde jag mej i odning och gick till kören. Så nu har jag nyss kommit hem och satt mej vid datorn.=)
Imorgon är det en rolig dag. =) För att vi ska iväg och Bowla med kören, fasst först ska vi äta tacobuffé. =) Gott.=) Aja. nu ville syrran att jag skulle ge hundarna mat så jag är väl snäll och gör det då.=P
Vart ett kort inlägg nu. men jag sätter in en bild på fula mej och den söta Sandra.=)
PussPåEr!<3



Jag och Sandra. =)<33333 Älskar dej gummzan.:D<3333

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Älskar dej oxå :)<3 Gumzzzan :)<3

2010-02-03 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0