Dagen idag...

... Har varit rolig. Klev upp kvart i åtta för att ta kvart över åtta bussen till jet, och kliva av där och vidare till Dollar på prao. Det var roligt. Det är en till tjej som också praoar på DOllar denna vecka. Så vi har väl hjälps åt ganska mkt.=P  På Lunchen gick jag och Erika till Mc och åt.=P Erika praoar på Ica Maxi.=P Så det är inte så lång bort ifrån mej.=) det e bra.=) Sen gick jag tillbaka och fortsatte jobba.=P Sen gick jag och erika till bussen när vi slutat. Sen åkte jag hem. och då kändes det som att jag vela hugga av mej mina fötter för dom gjorde så himmla ont. men jag åt Pannkakor istället.=P Sen när jag hade ätit upp så gick jag på toan. sen så var det kör. så jag gick dit. Det var väldigt Roligt.=D Sjunga fick vi äntligen göra.
Vi har en som spelar piano när vi sjunger. och hon har inte varit där. men i dag var hon där.=)
Nu ska jag gå och sova. för jagh är jätte trött. det vart säkert ett krånligt inlägg också.=P Imorgon äre nationella i Svenska: Läs och Hör förståelse. sen på Torsdag har vi skriva delen. =S Mår illa för jag e så närvös.=S Aja. hoppas det går bra. nu ska jag dra. Bye bye.=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilak söta marsvin i headern du har! =)

2010-02-10 @ 18:48:07
URL: http://empoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0