*brrrr* Kallt!!

Fy vad kallt det e. och de e inte fäör jag ätit glass iallafall.XD
Idag när jag var på väg hem i från skolan så brukar jag gå ner för en trappa. och när jag skulle gå ner så ramlade jag på rumpan och satte mej.XD Såg nog skit roligt ut.XD Sen när jag kom ner så var det enda upp till knäna med snö... -.- ' Inte roligt. Sen när jag gick längre ut på kanten så syntes inte mina ben. för dom var full med snö. och när jag kom ut där det var skottat så var mina ben vita. och inte svarta som jag trode mina byxor var.XD
I morgon är det en skön dag eftersom vi bara har 2 lektioner. Svenska och Engelska. Så det blir en lugn dag.=)
Nu ska jag sova. God natt.=)<3


Felix får stå för dagens bild.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0