Snart är Sommaren slut oxå!=(

Ja,,, Snart har jag börjat gymnasie... längtar INTE!!!! Aja, man måste det någon gång i livet..
Skulle igentligen åkt till Söderhamn på begravning. Men jag skulle inte klara av det så jag stannade hemma och är hundvakt istället, kanske kommer ångra det men då får jag väl göra det då.
I Måndags så åkte jag, Linda och Lindaas mamma och pappa till Stockholm för att lämna in en sadel åt Lindas häst. Sen åkte vi hem igen. Tisdags så åkte vi till Stockholm igen för då skulle vi på kryssning. För att Lindas syrra inte vela följa med så fick jag ta hennes plats. Alla dom dagarna var jätte roliga tycker jag.=) Dom kommer jag aldrig glömma. Eftersom jag tappade bort mej på båten. xDSå smart som jag är vet ni.=P Aja, Roligt hade vi iallafall.;) Vi åkte Viking Line=) Och båten heter Gabriella.=) Riktigt Fin båt men kompliserat i matsalen.. =P Marsvinsungarna växer och växer. Dom är över 4 veckor och hanen är inte könsmogen än vad jag märker. emn du/ni som har haft marsvinsbäbisar tror ni att jag kan sätta ihop han med en annan hane på Söndag? Om han inte blivit könsmogen än.? 
Fy bara en halv vecka kvar här hemma för PE Whiten.. Måste hämta papper på pappan och min stamtavla på Lina.. Mycket som ska göras. Men jag har iallafall anmält mej till Mitts KM i Utställning.=)  


Funderar på att ta en kull på Qruella. Mamma skulle vela ha en skinny. Men jag vet inte än. Det blir så himla många marsvin. Så vi får se.=)

Ne, Nu ska jag inte skriva något mera. Byebye! Kramiz amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0