Magsjuk!:'(

hej hej.det var ett litet tag sen jag bloggade nu. Det har hänt lite saker. jag har klippt håret, blivit sjuk och lämnat Lina till Anki. När vi var hos Anki så tog jag med mej Qruella, för att henes ögon hänger. men dt var inget fel på dom. Så då sa jag att jag skulle vela väga mina marsvin. så dåtog hon fram vågen och vägde Qruella och Lina.:)Qruella vägde 1384g ungefär och Lina vägde 735g ungefär.:)Så det e ju bra. :) ´

Idag har jag ätit 5 skorpor och lite glass på hela dagen. =( det var min mat. sen tog jag lite te också. så jag mår inte så bra.. :( HAtar och ha magsjuka.:( + att jag har feber med. :( Och det värsta är att det är första dagen i skolan oxå. -.-'
Det verkar gå bra för Qruella att vara själv i allafall. =) Och det är ju skönt. :)  I helgen har jag varit med Ronja. =) hon har sovit här. :) Sen i går så följde jag med henen hem ich sen så åkte vi till stallet och lastade Nelly. för Ronja skulle till kungsgården och träna. :)
 Nu vet jag inte vad jag ska skriva facktist så nu får det vara bra. =)

Hej då. :) HA det så bra. =)
Kramiz Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0