HejHej.

I da har ja inte gjort mkt... elr jo det har ja. först gjorde jag och mamma en jansson. sen så kom mormor och då åt vi ite påskmat. sen när hon åkte hem så åkte jag till Linda. och där jorde vi inte mkt.=P Spelade skip-bo, smörjde grimmor och ett träns och spelade wiii. sen åkte ja hem. och då tog jag med mej Hippi upp. och nu ska vi sova. men först ska jag in på marsvinsspelet.com och kolla till mina marsvin. =P
Innan jag åkte till Linda så rinde ja Anki. och jag sa berättade att mamma har bestämmt sej och vi vill ha Lina hemma när hon ska få marsvinsungar.=) Så jag e glad. så vi ska troligtvis para henne framåt Tisdag.=) Någon gång.=) S jag längtar kan man säga. =P

Ne nu ska jag gå, Glad påsk på er som läser min blogg. =) <333 Ett stort tack till er. =)

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, okej :P

Det där lät ju inte helt fel. Men vad är en Hippi upp? ;) Håller tummarna för att det blir marsvinsungar!

2010-04-03 @ 10:04:46
URL: http://mmooag.blogg.se/
Postat av: Emme

Tja!

Det har hänt lite med bloggutseéndet tycker jag. Har jag rätt eller har jag fel? ;) Glad påsk! ^^

Sv: Haha, det tycker jag allt!



Kram Emme och Evita

2010-04-03 @ 12:48:54
URL: http://whyzie.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0