Det var...

inte bera att jag inte uppdater så mkt.=/ Fy mej. *Ger mej smissk(stava)* Aja. I Lördags så var jag med Linda. Vi hade skit roligt.XD Ne.=P Fick slänga veträn i trädet bara för att syrran hade slängt upp en leksak där.=P Och naturligtvis så var det en boll med ett snöre. =P Så den hade fassnat. men vi fick ner den efter mkt kasstande.XD Såg nog lite roligt ut när vi var tvungen att gå ut mitt på gräsmattan där det var as mkt snö.=P Sen på kvällen åkte jag och Linda hem till henne. vi kopllade på Melodifestivalen sen så sov jag över där oxå.=P Så i går var jag såklart med Linda. Vi gick ut och knäppte kort, sen så åkte vi till Donken och hämtade mat. sen åkte vi hem till henne och kollade på film och åt. sen gick vi ut.=) Det e lika roligt att vara hemma hos henne när dom ska ta in hästarna. för jag får alltid ta in Pettris och sen får jag ta in Geschan!=D Det e så roligt!=D För dom e 2 av mina favorit hästar.=) I dag så missade jag bussarna till skolan så jag var hemma. sen så åkte jag och mamam till Anki för att jag skulle hämta Linas stamtavla. men hon var inte hemma. så jag mötte Elin och så gick vi till kören. sen efter gick jag och Ida till Anki och hämtade stamtavlan. och nu sitter jag här och skriver ett inlägg. Sen när syrran kommer hem så ska jag gå uåpp och sova. för imon äre nationella i Engelska sen så ska jag till Tandläkare.
Deh eh inte ofta jag längtar tilll t-läkaren. men i dag gör jag det. för jag har ont. -.-' I en tand, höger nere. Den har spruckig ungefär.. =( Gör as ont när jag får i någonting i den och sen har jag ont i höger uppe.=( Oj då, jag kan nog inte räkna. det vart två tänder.=P eh jag har ont iallafall.=P Ne. nu ska jag gå och dricka.
Kramiz Amanda.<3
Lekte i PS idag. För det e sista dagen jag har PS CS4.=( Lite sorligt men.=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0