hejhej...

... ska försöka skriva även fasst ingen komenterar elr e ut på den typ.
I dag var det sista dagen  i skolan innan påsklovet. och den var as seg  tkr jag. =( Sen kom mamma och hämta mej. så då åkte vi till Mekonomen och köpte prylar till bilen. sen så åkte vi hem. och mamma "dumpade" av mej. =P Ne då det gjorde hon inte. sen när hon lämnat mej åkte hon och Carina till Sandviken för hon skulle handla. så jag satte mej vid datorn och spelade sims 2.<33=D Hur roligt som helst. men datorn e seg. -.-' Så jag lär väl spara till en ny spel dator.. MEn det kommer aldrig hända när det  gäller mig kan man ju säg.=P
 
Oj då. Glad påsk på er.;) glömde och säga det kan man väl säga.=P
Aja. nu ska jag gå och göra lite annat. hejsvejs. ;)<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej, Amanda (: Jo, jag såg att Tiffany gick bort. Jätte trist. Hon var ju inte så värst gammal heller.

Allt är bra med mina grisar,tack. Vad bra att altt går bra med dina oxå :P



Jadu, jag får inte så värst många kommentarer jag heller. Det är lite trist. Men man bloggar ju lite för sin egen skull oxå (= Men jag ska absolut följa din blogg! (& kommentera ;)

Ha det bra sålänge!

2010-04-01 @ 23:03:47
URL: http://mmooag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0